Kirjoitettu 11.10.2019

Pohjois-Pohjanmaan Perusnaiset piti syyskokouksen Muhoksella 9.10.2019.

Kokouksen lomassa keskusteltiin syyskokoukselle kuuluvista asioista ja lisäksi suunnittelimme jo tulevaisuuden toritapahtumia sekä menoja. Pyrimme olemaan mukana niin Perussuomalaisten Pohjois-Pohjanmaan piirin kuin alueemme paikallisyhdistyksien tapahtumissa matkassa. Toiminta on alkanut vilkastumaan kivasti ja mm. uusia jäseniä tulee hyväksyttäväksi mukavaa tahtia. Ottakaa rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin, että saadaan laitettua jäsenyydet kuntoon niin pääsee mukaan reippaaseen ja energiseen naisjoukkoon!

Päätimme kokouksessa ottaa käyttöön kannattajajäsenmaksun. Se on vapaaehtoinen ja kuka vain joka näkee tärkeäksi tukea Pohjois-Pohjanmaan Perusnaisten toimintaa voi suorittaa parhaaksi katsomansa summan tilillemme: FI30 5744 5020 0271 23 OKOYFIHH, saajaksi merkitään Pohjois-Pohjanmaan Perusnaiset ry. Viitteeksi tekstikenttään voi merkitä oman nimensä+kannattajajäsenmaksu.

Kiitoksia jo etukäteen.

Suomi on maailman paras maa olla tyttö, nainen, äiti. Suomessa ovat maailman tasa-arvoisimmat naiset. Täällä ovat parhaat mahdollisuudet kouluttautua ja mennä elämässä eteenpäin lähtökohdista huolimatta. Suomi ei ole kuitenkaan täydellinen maa vaan tekemistä riittää. Haluamme rakentaa maastamme kärsivällisellä työllä vielä paremman.

-Hallitus-

Kirjoitettu 6.2.2019

Kevättä ja vaaleja kohti!

Talven paukkupakkaset ovat juuri nyt parhaimmillaan ja valmistautuminen kohti vaaleja on alkanut. Myös Pohjois-Pohjanmaan Perusnaiset suunnittelivat 2.2.2019 Nivalan kokouksessa vaalitapahtumia ja päätimme myös alkaa toimittamaan jäsentiedotetta kaksi kertaa vuodessa keväällä ja syksyllä. Jäsenmaksulomakkeet lähtevät matkaan ennen huhtikuuta ja kolahtelevat sähköposteihin kevään aikana. 23.3.2019 olemme järjestämässä Oulujokivarren kiertuetta ja paistelemme tuolloin makkaraa Vaalassa, Utajärvellä ja Muhoksella eduskuntavaaliehdokkaiden jututtaessa ihmisiä. Kannattaa tulla paikan päälle keskustelemaan ja valitsemaan sopiva ehdokas juuri sinulle!

Pohjois-Pohjanmaan Perusnaiset ry. on Perussuomalaiset r.p :n naisjärjestön alueyhdistys Pohjois-Pohjanmaalla. Liittymällä jäseneksi pääset mukaan vahvaan, rohkeaan ja isänmaalliseen naisjoukkoon. Pyydä jäseneksi liittymiskaavake esimerkiksi sihteeriltämme.

Me haluamme luoda suomalaisille naisille onnea, turvaa, hyvinvointia ja mahdollisuuksia. Haluamme, että suomalainen nainen kukoistaa edelleen!

Tervetuloa mukaan!

• Hallitus
Kirjoitettu 2.12.2018

Valoa ja vastuuta

Kaamos väistyy pian. Vuoden lyhimpään päivään on aikaa alle kuukausi. Joulu on jo ovella ja Uuden Vuoden lupaukset 2019 allekirjoitusta vaille valmiit. Kulunut vuosi on ollut poliittisella rintamalla tapahtumarikas. Paljon on ollut keskustelua soten ympärillä. Huoli terveydenhoidon tulevaisuudesta pelottaa. Rahakassat hupenevat ja köyhien kansalaisten soppajonot pitenevät.

Oulaskankaan sairaalan synnytykset ovat loppumassa samalla kertaa kun kansalaisia haastetaan vauvan tekotalkoisiin. Erityistä huolta on herättänyt myös koulutuksen lama.

Pohjois-Pohjanmaan PerusNaiset ry. kiittää yhteistyöstä ja toivottaa kaikille tasapuolisesti oikein hyvää ja rauhallista Joulun aikaa ja onnea sekä menestytä Uudelle Vuodelle 2019.

Jatketaan yhdessä tärkeää työtä, nostetaan esille epäkohdat ja tuodaan rohkeasti esille parannusehdotukset. Meidän perusnaisten tehtävänä on huolehtia kotirintamasta, heikommassa asemassa olevien jaksamisesta ja kuunnella sen vuoksi herkällä korvalla nuorison toiveita, vanhuksia, vammaisia ja muutoin sairaita. Hyvän elämän perusedellytykset on taattava jokaiselle suomalaiselle iästä ja sukupuolesta riippumatta. Toivotaan yhdessä ensi vuodelle talouden nousua, syntyvyyden kasvua ja hyvää elämänlaatua meistä jokaiselle.

Anu Elovaara

Kirjoitettu 7.5.2018

Pohjois-Pohjanmaan PerusNaiset järjestäytyi!

29.4.2018 Tupoksen ABC:n kokoustiloihin saapui joukko energisiä naisia ympäri Pohjois-Pohjanmaata. Kyseisenä päivänä paikalliset PerusNaiset kokoontuivat pitämään kevät kokouksen jonka jälkeen sitten hallitus järjestäytyi. Keskustelimme mm. tulevista kannanotoista ja ideoimme erilaisia tapahtumia alueellamme.

Olisitko kiinnostunut liittymään Pohjois-Pohjanmaan PerusNaiset ry:hyn? Pyydä jäsenkaavaketta puheenjohtajalta tai hallituksen jäseniltä, edellytyksenä tietysti Perussuomalaiset rp:n jäsenyys ja PerusNaisten jäsenyys.
Yhdessä olemme enemmän!
Kirjoitettu 15.11.2013

Ajankohtainen asia 1

Ajankohtaisilla asioilla voidaan nostaa esille esimerkiksi tietoa muutoksista hallituksessa, uusista poliittisista voitoista tai muista vastaavista asioista, jotka ovat tapahtuneet äskettäin tai tapahtuvat aivan pian. Etusivulla näkyy kerralla kaksi ajankohtaista asiaa julkaisujärjestyksessä.

Etusivun asettelut vaativat toimiakseen, että sivustolla on kerrottavanaan vähintään kaksi ajankohtaista asiaa. Näitä kannattaa siis olla. Mahdollisuutta vanhempien ajankohtaisten asioiden arkiston selaamiseen ei toistaiseksi ole, mutta sellainen on mahdollisesti tulossa.

Kirjoitettu 15.11.2013

Ajankohtainen asia 2

Tässä on ajankohtainen asia, jonka johdanto erotettu erota ote-työkalulla. (lisää…)